Home Newsroom Press Releases Laga versterkt met de integratie van Greenille zijn positie als vertrouwenspartner van ondernemende families

last modified Jun 27, 2014 11:12 AM
Greenille, een niche advocatenkantoor voor private clients, treedt toe tot het advocatenkantoor Laga

Brussel, 27 juni 2014 – Laga kondigt vandaag de integratie aan van Greenille, het toonaangevend advocatenkantoor voor fiscaal-juridische dienstverlening aan vermogende families en particulieren. Hiermee versterkt Laga zijn voeling met familiale ondernemingen en hun aandeelhouders. Meer dan dertig advocaten en medewerkers maken per 1 september 2014 de overstap.

Danny Stas, Managing Partner Laga: “De specifieke expertise en ervaring van Greenille, hun sterke team en uitgebreide netwerk, vormen een mooie aanvulling op Laga’s huidige dienstverlening. Dankzij de integratie zijn we in staat om onze cliënten een unieke totaalbenadering aan te bieden.”

Sinds 2003 is Greenille uitgegroeid tot een solide advocatenkantoor met een sterke reputatie in binnen- en buitenland. Het kantoor heeft steeds groot belang gehecht aan de interactie tussen praktijk en wetenschap. Naast Alain Laurent Verbeke (KU Leuven en Harvard), zijn de of counsel advocaten en wetenschappelijke adviseurs van Greenille eveneens verbonden aan diverse universiteiten en staan zo symbool voor de nauwe banden van Greenille met de academische wereld.

Alain Nijs, Managing Partner Greenille: “De missie van Greenille is het ontzorgen van vermogende families. Onze grootste troef is onze holistische aanpak. Naast het fiscaal-juridische besteden we ook aandacht aan de psychologisch-communicatieve factoren rond familie, vermogen en bedrijf. Bij Laga kunnen we onze groeiende praktijk inbedden in een sterke en complementaire organisatie.”

Ook na de integratie blijft het Greenille team diensten aanbieden vanuit kantoren in Brussel, Antwerpen en Kortrijk. De Nederlandse vestigingen van Greenille te Amsterdam en Rotterdam blijven bestaan, maar gaan op eigen kracht verder onder een nieuwe naam.

Click here to read English version

Click here to read French version