Home Newsroom Press Releases Laga versterkt haar praktijk ondernemingsrecht

Laga versterkt haar praktijk ondernemingsrecht

last modified Mar 13, 2014 02:53 PM
Het Belgisch advocatenkantoor Laga kondigde vandaag aan dat ze Benoît Feron heeft aangeworven als vennoot binnen het Corporate team. Feron komt over van NautaDutilh Brussels waar hij vennoot was sinds 1995. Voordien was hij advocaat bij verschillende Belgische en Amerikaanse kantoren. Feron’s praktijk focust op M&A, private equity, kapitaalmarkten en financieel recht. Hij is een erkend expert in deze domeinen en heeft veel publicaties op zijn naam. Hij heeft een breed en gediversifieerd cliënteel.

De expertise en ervaring van Feron sluiten perfect aan bij de sterke bestaande corporate M&A en kapitaalmarkten praktijk van Laga. Hij zal nauw samenwerken met het bestaande Brusselse corporate M&A team dat geleid wordt door David Roelens en het eveneens gereputeerde bestaande banking & finance team dat geleid wordt door Werner Van Lembergen.

In een reactie op de benoeming zei Danny Stas, managing partner van Laga het volgende: “We zijn bijzonder verheugd dat Benoît Feron ons kantoor vervoegt. Hij is een topadvocaat die onze bestaande praktijk verder zal versterken, in het bijzonder in Wallonië, (Franstalig) Brussel en Frankrijk. Het is belangrijk voor ons om onze positie in deze markten verder te versterken. Benoît is een bijzonder doortastende en getalenteerde advocaat met de juiste expertises, positie in de markt en collegiale attitude. Zijn aanwerving onderstreept nogmaals de positie van Laga als een van de leidende advocatenkantoren in België met een sterke positie in de verschillende regio’s van het land en een breed internationaal cliënteel. We zijn bijzonder blij hem aan boord te hebben.”

Benoît Feron zei: “Ik ben zeer blij om Laga te vervoegen: het is een topkantoor in België met een uitmuntende reputatie. Het is een voor de grootste spelers in de markt. De advocaten zijn bij de beste in hun domeinen en we delen dezelfde klantengerichtheid en waarden. Laga heeft een bijzonder sterke corporate M&A en kapitaalmarkten praktijk met een mooi cliënteel in de verschillende sectoren. Binnen Laga heb ik gelijkgezinde collega’s gevonden met hoge professionele waarden en een pragmatische aanpak. Ik ben blij dat ik mijn klanten dat comfort kan geven voor de toekomst.”

Voor meer informatie, gelieve Danny Stas te contacteren op dstas@laga.be of + 32 2 800 71 11

Click here to read this press release in English
Click here to read this press release in French